Canyon Swing - Reisverslag uit New Zealand, Nieuw Zeeland van Marijke Bergsma - WaarBenJij.nu Canyon Swing - Reisverslag uit New Zealand, Nieuw Zeeland van Marijke Bergsma - WaarBenJij.nu

Canyon Swing

Blijf op de hoogte en volg Marijke

03 Juni 2014 | Nieuw Zeeland, New Zealand

Voor de mensen zonder facebook, hier het filmpje en een aantal foto's!

  • 03 Juni 2014 - 08:11

    Hans:

    Wow......gruwelijk, wat een hoogte! En wat een lef!

    Groetjes Hans :-)

  • 03 Juni 2014 - 20:46

    Klaas:

    Wow Marijke, I am impressed, Wat stoer. Ik weet niet of ik dat zou durven.

    Groeten,
    Klaas

  • 07 Juni 2014 - 08:09

    Marijke:

    Toen ik daar stond durfde ik eigenlijk ook niet meer, maar ik had al betaald haha! Twas super tof!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marijke

Actief sinds 02 April 2014
Verslag gelezen: 293
Totaal aantal bezoekers 8704

Voorgaande reizen:

16 April 2014 - 31 Juli 2014

Singapore, Nieuw Zeeland en Australië

Landen bezocht: